REKLAMACJE

Kupując u nas masz pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt, który posiada wszystkie znaki firmowe. NAMIX dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. Każdy produkt NAMIX jest objęty 2-letnią gwarancja. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.

Proces złożenia reklamacji - krok po kroku:

1. Wypełnij formularz reklamacyjny

Oznacz swoje roszczenia, szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację itp.) – w tym celu zalecamy wypełnienie formularza reklamacji, dostępnego pod poniższym przyciskiem.

2. Przygotuj i wyślij reklamowany produkt/element

– Spakuj reklamowany produkt (w przypadku reklamowania elementu – wystarczy spakować reklamowany element), w spakowanej przesyłce umieść formularz reklamacji i oraz kopię dokumentu potwierdzającego zakup w firmie NAMIX.
– Przesyłkę wyślij pod adres: NAMIX, Dział Zwrotów i Reklamacji, ul. Szarych Szeregów 3, 05-110 Jabłonna

PLATFORMA ODR

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: reklamacje@namix.pl